Doelgroep onderzoek Woerden Marketing

Woerden Marketing is bezig met een doelgroeponderzoek met als doel om in kaart te brengen welke doelgroepen volgens de Leefstijlvinder zich bevinden in Woerden.

In de bijgaande link meer uitleg over de Leefstijlvinder: Lees alles over de methode

Via een enquête wil Woerden Marketing de doelgroepen onder de bewoners in kaart brengen.

Er wordt geprobeerd zoveel mogelijk bewoners te bereiken om een goed beeld te kunnen krijgen over de verschillende doelgroepen in Woerden. Woerden Marketing heeft het PBW gevraagd de onderstaande link op de site te plaatsen met de aanbeveling mee te doen. Bij deze!

Ga naar de enquete

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Geef je mening

Nieuwe parkeerautomaten

De gemeente gaat begin volgend jaar de parkeerautomaten in de binnenstad vervangen. De nieuwe automaten voldoen dan weer aan de nieuwste eisen.  Daarnaast wil de gemeente nog eens kritisch bekijken of het aantal automaten nog past bij het gebruik en de locaties vanuit de zone-indeling en toegankelijkheid verbeterd kunnen worden. Klik hier voor meer informatie.

Meer berichten over dit onderwerp

Voortgang Parkeermaatregelen

Begin deze maand heeft Wethouder Vierstra die sinds kort het onderwerp ‘parkeren’ in zijn portefeuille heeft, een raadsinformatiebrief opgesteld met betrekking tot het parkeerbeleid en

Lees verder

Stationsgebied

Vandaag ontvingen wij de Raadsbrief van oktober 2022 met betrekking tot de ontwikkeling van het Stationsgebied. De in deze raadsbrief genoemde ontwikkelingen hebben een invloed

Lees verder