Doelgroep onderzoek Woerden Marketing

Woerden Marketing is bezig met een doelgroeponderzoek met als doel om in kaart te brengen welke doelgroepen volgens de Leefstijlvinder zich bevinden in Woerden.

In de bijgaande link meer uitleg over de Leefstijlvinder: Lees alles over de methode

Via een enquête wil Woerden Marketing de doelgroepen onder de bewoners in kaart brengen.

Er wordt geprobeerd zoveel mogelijk bewoners te bereiken om een goed beeld te kunnen krijgen over de verschillende doelgroepen in Woerden. Woerden Marketing heeft het PBW gevraagd de onderstaande link op de site te plaatsen met de aanbeveling mee te doen. Bij deze!

Ga naar de enquete

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Geef je mening

Nieuwe parkeerautomaten

De gemeente gaat begin volgend jaar de parkeerautomaten in de binnenstad vervangen. De nieuwe automaten voldoen dan weer aan de nieuwste eisen.  Daarnaast wil de gemeente nog eens kritisch bekijken of het aantal automaten nog past bij het gebruik en de locaties vanuit de zone-indeling en toegankelijkheid verbeterd kunnen worden. Klik hier voor meer informatie.

Meer berichten over dit onderwerp

Energietransitie

Op 23 januari werd de informatieavond over de energietransitie gehouden in de Opstandingskerk aan de Wilhelminaweg. Tijdens de avond werd door Wethouder Jelmer Vierstra nog

Lees verder

Centraalbrug

Donderdag 28 september jl. werd tijdens een inloopbijeenkomst in een tent op het Defensie-eiland het definitieve ontwerp getoond van de Centraalbrug. Klik hier voor een

Lees verder