Doelgroep onderzoek Woerden Marketing

Woerden Marketing is bezig met een doelgroeponderzoek met als doel om in kaart te brengen welke doelgroepen volgens de Leefstijlvinder zich bevinden in Woerden.

In de bijgaande link meer uitleg over de Leefstijlvinder: Lees alles over de methode

Via een enquête wil Woerden Marketing de doelgroepen onder de bewoners in kaart brengen.

Er wordt geprobeerd zoveel mogelijk bewoners te bereiken om een goed beeld te kunnen krijgen over de verschillende doelgroepen in Woerden. Woerden Marketing heeft het PBW gevraagd de onderstaande link op de site te plaatsen met de aanbeveling mee te doen. Bij deze!

Ga naar de enquete

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Geef je mening

Nieuwe parkeerautomaten

De gemeente gaat begin volgend jaar de parkeerautomaten in de binnenstad vervangen. De nieuwe automaten voldoen dan weer aan de nieuwste eisen.  Daarnaast wil de gemeente nog eens kritisch bekijken of het aantal automaten nog past bij het gebruik en de locaties vanuit de zone-indeling en toegankelijkheid verbeterd kunnen worden. Klik hier voor meer informatie.

Meer berichten over dit onderwerp

Bewonersbijeenkomst

Op 1 oktober organiseert het Wijkplatform Binnenstad Woerden een informatieavond voor alle bewoners. Klik hier voor de uitnodiging met programma.

Lees verder

Opschoondag 23 maart 2024

Op 23 maart jongstleden is in het centrm van Woerden de landelijke opschoondag ingevuld onder andere met medewerking van het Platform Binnenstad Woerden. Ruim 20

Lees verder

Update Centraalbrug

Deze maand heeft de gemeente de tijdslijn voor de aanleg van de Centraalbrug gepubliceerd en een bewonersbrief waarin aanwijzingen staan hoe de verkeersroutes tijdelijk worden

Lees verder